Kolory miłości

Koncert „Kolory miłości” w mistrzowskim wykonaniu gwiazdy światowego formatu Alicji Węgorzewskiej i jaj zaproszonych gości. Proponowane do koncertu utwory, to najbardziej znane partie ze światowych scen muzycznych, które są rozpoznawane po pierwszych dźwiękach, oczekiwane i niezmiennie oklaskiwane na świecie, piosenki z płyty artystki „I Collori dell’Amore” (Kolory miłości) oraz najsłynniejsze światowe utwory o miłości. W programie między innymi utwory z Carmen, West Side Story, My fair lady,  Evita, utwory Celin Dion, Barbry Streisand i wiele innych.

Kolory Miłości Koncert Alicji Węgorzewskiej

Czas trwania koncertu – 70 minut

Wersje koncertu: Koncert z fortepianem lub podkładami orkiestrowymi lub z towarzyszeniem kwartetu smyczkowego, z towarzyszeniem skrzypka  lub z towarzyszeniem orkiestry kameralnej.

Ważnym elementem koncertu będą ożywające obrazy Rafała Olbińskiego wyświetlane w tle oraz opcjonalnie wystawa plakatów operowych artysty. 

KOLORY MIŁOŚCI –  koncert najpiękniejszych przebojów o miłości w wykonaniu Alicji Węgorzewskiej i jej zaproszonych gości

Propozycje utworów jakie mogą być wykonane podczas koncertu:

Habanera – Carmen
Seguidilla – Carmen
I feel pretty – West side story
Somewhere – West side story
Tonight – West Side Story
I will always love you
My heart will go on
O sole Mio
Przetańczyć całą noc – My fair lady
Summertime
La Voix
Besame mucho
Mi Manchi – piosenka z płyty „I Collori Dell’ Amore”

Margherita – piosenka z płyty „I Collori Dell’ Amore”
Caruso – piosenka z płyty „I Collori Dell’ Amore”
Woman in love – z płyty „Tanga Świata”
Libertango – z płyty „Tanga Świata”
Quizás, quizás, quizás – z płyty „Tanga Świata”
Mi Mancherai
Wonderfull World
Power of love
Time to say goodbye

 

Alicja WęgorzewskaŚpiewaczka, mezzosopran, urodzona w Szczecinie. Absolwentka klasy fortepianu Liceum Muzycznego w Szczecinie i Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej w Warszawie. Debiutowała na scenie wiedeńskiej Kammeroper w operze „Die Pilger von Mekka” Glucka.

Uczestniczyła w wielu międzynarodowych festiwalach i galach operowych, m.in. podczas prestiżowego festiwalu muzyki dawnej w Innsbrucku, Donaufestwochen w Wiedniu, a także gali z okazji 750-lecia miasta Bredy. Występowała w tak prestiżowych salach, jak Concertgebouw w Amsterdamie czy berliński Konzerthaus. Wart odnotowania jest także jej udział w koncercie z okazji 40-lecia pracy Katii Ricciarelli w słynnej weneckiej La Fenice.

Bardzo prędko zdobyła uznanie w kraju. Występowała m.in. w łódzkim Teatrze Wielkim w tytułowej partii w operze „Carmen” Bizeta, w Operze Krakowskiej śpiewała partię Lukrecji w „Gwałcie na Lukrecji” Benjamina Brittena oraz w dwóch innych produkcjach – w „Orfeuszu i Eurydyce” Glucka oraz w „Damie pikowej” Czajkowskiego. Na deskach Filharmonii Narodowej wystąpiła w Galowym Finałowym Koncercie ”Lutosławski Awards”, wykonując światową prapremierę nagrodzonych w tym konkursie pieśni. Na scenie Teatru Wielkiego Opery Narodowej wystąpiła w tytułowej roli w operze Czajkowskiego „Dama pikowa” w reżyserii Mariusza Trelińskiego pod dyrekcją Kazimierza Korda oraz w „Opowieściach Hoffmanna” Offenbacha jako Głos Matki, a także w ”Krakowiakach i Góra-lach” Kurpińskiego jako Dorota. W 2009 roku wzięła udział w produkcji „Złoto Renu” Wagnera pod dyrekcją Jana Lathama Koeni-ga z okazji 100-lecia Opery Leśnej i reaktywacji Festiwalu Wagnerowskiego. W tym samym roku wystąpiła w partii Carmen oraz w Gali finałowej Międzynarodowego Festiwalu Operowego Maria Biesu w Kiszyniowie.

Jest laureatką nagrody polskiej estrady Prometeusz. Artystka brała udział w nagraniu ścieżki dźwiękowej do filmu Wiedźmin, za którą otrzymała Złotą Płytę.

Artystka promuje sztukę operową także poza murami teatrów i sal koncertowych. Często gości w mediach. Wystąpiła jako gość w wielu programach telewizyjnych jak ”Śpiewające fortepiany”, „Jaka to melodia”, ,Kocham Cię Polsko” ,”Familiada” przeznaczając wygrane fundusze na cel charytatywny. Zdobyła ogromną popularność jako charyzmatyczny i kompetentny juror w programie „Bitwa na głosy”. Pisuje felietony o operze; założyła i prowadzi Fundację STARTSMART, która zajmuje się świadomą i szeroko pojętą edukacją dzieci oraz rozwijaniem ich potencjałów językowych i artystycznych.  W czerwcu 2011 odbył się jej debiut jako producenta teatralnego i aktorki dramatycznej w monodramie operowym „Diva for rent” w reż. Jerzego Bończaka i choreografii Emila Wesołowskiego. Przedstawienie zebrało znakomite recenzje i zostało przetłumaczone na język angielski /„ Divas secrets”/ oraz wystawione w ramach obchodów Polskiej Prezydencji w krajach Zatoki Perskiej.

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej. Doktor Sztuk Muzycznych.

WIĘCEJ OFERT